22 stycznia 2012

Claude Francois - J'attendrai



Ale gdy pewnego dnia znajdziesz się zupełnie sama
Gdy pomyślisz, że ludzie mają do ciebie żal
Gdy szczęście nagle cię opuści
Gdy nie znajdujesz nikogo, kto by cię pocieszył
Chodź szybko, chodź szybko, czekam na ciebie, chodź szybko, czekam na ciebie

Będę czekać aż znowu wrócisz do mnie
Będę czekać, czekać długo jeśli trzeba

Tak, a jeśli wszystko to jest pomyłką
Jeśli nowa miłość była tylko iluzją
Jeśli pozwalasz sobie zboczyć z drogi
Jeśli szukasz ręki, która cię złapie
Chodź szybko, chodź szybko, czekam na ciebie, chodź szybko, czekam na ciebie

Będę czekać aż znowu wrócisz do mnie
Będę czekać, czekać długo jeśli trzeba
Będę czekać aż znowu wrócisz do mnie
Będę czekać, czekać długo jeśli trzeba

Tak, bo gdyby ten dzień nadszedł
Nie bój się, nie zapomnę przeszłości
Przypomnij sobie tego dnia
Że możesz zawsze liczyć na mnie
Chodź szybko, chodź szybko, czekam na ciebie, chodź szybko, czekam na ciebie

Będę czekać aż znowu wrócisz do mnie
Będę czekać, czekać długo jeśli trzeba
Będę czekać z miłością, której potrzebujesz
Będę czekać, możesz zawsze na mnie liczyć

Brak komentarzy: