28 stycznia 2012

Claude Francois - Je viens diner ce soir



Już od dawna
Nie słyszę twego głosu
Już od dawna
Nie pytam jak leci?
Myślałem o tobie często
Zadzwonić nie odważyłem się
Sądziłem, że masz do mnie żal
Że zapomniałaś mnie

Przyjdę na kolację dziś
Przyjdę, czekaj już
Przyjdę na kolację dziś
Tak jak dawniej
W wejściu już widzę cię
Z ulubionym uśmiechem
I będzie mi trudno
Nie pocałować cię


Przyjdę na kolację dziś
Najpóźniej o ósmej
Zmieniłem się, uwierz mi
Będę na czas
Mam ci tyle do powiedzenia
Że zanim uśmiechniesz się
Będę już stał pod twoim domem

Już od dawna
Nigdzie nie spieszę się
Wyszedłem z biura
Już jestem na ulicy
Znów źle zaparkowałem
By kupić dla ciebie kwiaty
Czerwone róże, które kocham
Nie zapomniałem nic

Przyjdę na kolację dziś
Przyjdę, czekaj już
Przyjdę na kolację dziś
Tak jak dawniej
W wejściu już widzę cię
Z ulubionym uśmiechem
I będzie mi trudno
Nie pocałować cię


Przyjdę na kolację dziś
Najpóźniej o ósmej
Zmieniłem się, uwierz mi
Będę na czas
Mam ci tyle do powiedzenia
Że zanim uśmiechniesz się
Będę już stał pod twoim domem


Przyjdę na kolację dziś
Przyjdę, czekaj już
Przyjdę na kolację dziś
Tak jak dawniej
W wejściu już widzę cię
Z ulubionym uśmiechem
I będzie mi trudno
Nie pocałować cię

Brak komentarzy: