27 stycznia 2012

Claude Francois - J'y pense et puis j'oublie



Wszyscy mnie pytają czy kocham go wciąż
I czy myśli moje zaprząta znów
Proszą mnie bym o sercu mówiła
Co smutne jest od dawna
A ja kłamię znów i powtarzam:
Między nami nie ma nic
Ale muszę wyznać ci, że czasami wieczorami
Czasami o nim myślę i zapominam

Myślę i zapominam znów
Myślę, gdy noc spędzam samotnie
I kiedy wspomnienie
Chce znów zadać mi ból
Szybko odrzucam je i zapominam

Wszyscy mnie pytają czy płaczę wciąż
I czy płaczę za nim jeszcze
Ale gdy to robią
To tylko po to by za plecami się śmiać
A ja kłamię znów i powtarzam:
Nigdy w życiu nie płakałam
To prawda, gdy oczy pieką mnie trochę
Kiedy o nim myślę i zapominam

Myślę i zapominam znów
Myślę, gdy noc spędzam samotnie
I kiedy wspomnienie
Chce znów zadać mi ból
Szybko odrzucam je i zapominam

Myślę i zapominam znów
Ale myślę więcej niż mogę zapomnieć
Bo wciąż wewnątrz mnie
Czuję miłość tą
Myślę i będę myśleć wciąż
Myślę i będę myśleć wciąż

Brak komentarzy: