29 stycznia 2012

Claude Francois - Laisse une chance a notre amour



Daj szansę znów naszej miłości
Zapomnijmy już te złe dni
Zapomnijmy o problemach
Wyjedźmy jak za dawnych lat
Kocham cię, nie zmieniłaś się
Więc wróć, wróć do mnie

Daj szansę znów naszej miłości
Pozwól mówić mi o niej znów
Wszystko, co nas rozdziela
To tylko nasza przeszłość
Daj szansę znów naszej miłości

Pozwól sercu raz zapomnieć
Pozwól szczęściu znowu wejść
Zapomnij to wspomnienie
Posłuchaj mnie, mówię do ciebie

Daj szansę znów naszej miłości
Zapomnijmy już te złe dni
Ból, który mogłem ci sprawić
Obrócił się przeciwko mnie
Byłem szalony, ale to już minęło
Więc wróć, wróć do mnie

Daj szansę znów naszej miłości
Pozwól mówić mi o niej znów
Jutro, jeśli mnie wysłuchasz
Skończymy już wylewać łzy
Daj szansę znów naszej miłości

Daj szansę znów naszej miłości
Zapomnijmy już te złe dni
Zapomnijmy o problemach
Wyjedźmy jak za dawnych lat
Kocham cię, nie zmieniłaś się
Więc wróć, wróć do mnie
Daj szansę znów naszej miłości
Zapomnijmy już te złe dni

Brak komentarzy: