29 stycznia 2012

Claude Francois - Le chanteur malheureux



Zastanawiam się, czy istniejesz wciąż
Zastanawiam się, czy w twym sercu jest ktoś
Czy uprawiasz seks wieczorem tuż przed snem
A wszystko to
Nic nie zmienia, wciąż pamiętam

Zastanawiam się, kto dotyka cię
Zastanawiam się, czy ciepło ci jest
Czy mówisz jej to, co mówiłeś mi
A wszystko to
Przypomina mi, że ty zapominasz

Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie słucha nikt
Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie kocha nikt
Nawet, gdy nie ma cię tu
Śpiewam tylko dla ciebie
I zastanawiam się, czy mnie usłyszysz

Zastanawiam się, czy zobaczymy się
Zastanawiam się, czy wspominasz mnie
Czy będziesz jeszcze przyjacielem mym
Ale wszystko to
Pewnie zapomniałeś, że kochałeś

Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie słucha nikt
Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie kocha nikt
Nawet, gdy nie ma cię tu
Śpiewam tylko dla ciebie
I zastanawiam się, czy mnie usłyszysz


Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie słucha nikt
Jak nieszczęśliwy piosenkarz
Którego nie kocha nikt
Nawet, gdy nie ma cię tu
Śpiewam tylko dla ciebie
I zastanawiam się, czy mnie usłyszysz

Brak komentarzy: