28 stycznia 2012

Claude Francois - Le telephone pleure



Posłuchaj... Czy mama przy tobie jest?
Powiedz jej: Mamo, to do ciebie

To pan dzwonił ostatnio!
Dobrze, poszukam jej
Chyba właśnie się kąpie
I nie wiem, czy będzie mogła podejść

Powiedz jej, proszę, że to ważne
I on czeka

Powiedz mi – zrobiłeś coś mojej mamie?
Zawsze macha tak śmiesznie rękami
I szepcze: Powiedz, że nie ma mnie w domu

Powiedz mi jak wygląda twój dom?
Czy lekcje odrabiasz codziennie?

Tak, ale mama pracuje
I to sąsiadka odprowadza mnie do szkoły
I mam tylko jeden podpis w dzienniczku
Inne dzieci mają też podpis taty, a ja nie

Powiedz jej, że jest mi źle
Tak źle od sześciu lat
Tyle masz lat, skarbie?

Nie! Mam pięć lat.
A powiedz, znałeś moją mamę wcześniej?
Bo ona nigdy mi o tobie nie mówiła
Nie rozłączaj się

Telefon płacze wciąż, gdy nie podchodzisz
Krzyczę kocham cię
Słowa konają w słuchawce
Telefon płacze wciąż, nie rozłączaj się
Twój głos jest tak blisko, tak blisko mnie


Będziesz w następne wakacje w hotelu Beau-Rivage?
Lubisz plażę?

O tak! Uwielbiam się kąpać!
Niedawno nauczyłam się pływać
Ale powiedz... Jak poznałeś hotel Beau-Rivage?
Byłeś w Sainte Maxime?

Powiedz jej jak boli mnie to
Jak bardzo kocham was obydwie

Ty nas kochasz! Ale ja cię nigdy nie widziałam!
Co ci jest?
Dlaczego zmieniłeś głoś?
Ty płaczesz! Dlaczego?

Telefon płacze wciąż, gdy nie podchodzisz
Krzyczę kocham cię
Słowa konają w słuchawce
Telefon płacze wciąż, nie rozłączaj się
Twój głos jest tak blisko, tak blisko mnie


Spróbuj ją zatrzymać

Wychodzi!

Spróbuj chociaż!

Już wyszła

Skoro wyszła... Trudno...

Do widzenia, proszę pana

Do zobaczenia, moja mała

Brak komentarzy: