27 stycznia 2012

Claude Francois - Y a le printemps qui chante



Powiedz mi jak dawno
Nie widziałeś topoli
Polnego kwiatu?
Jeśli zmartwienie masz
Dworzec blisko jest by zapomnieć je
Powietrze zmień, spójrz na ziemię
Spójrz w słońce i na rzekę

Wróć do domu, tutaj znów wiosna śpiewa
Wróć do domu, ptaki już czekają
Jabłonie znów kwitną
Ukoją moje serce
Bo ja znowu płaczę
Nie zostawaj dłużej w mieście
Wróć do domu, tutaj znów wiosna śpiewa
Wróć do domu, ptaki już czekają
Blisko niebieskich stawów
Wydeptanymi drogami
Pobiegniemy we dwoje zapomnieć ten sen

Pierwszy powiew wiatru będzie przyjacielem
Kiedy usiądziesz rano w ogrodzie
Minie czas, a ty powiesz mi
Moja przeszłość poszła precz
Otworzysz znowu okno
Pewnego ranka, odrodzisz się

Wróć do domu, tutaj znów wiosna śpiewa
Wróć do domu, ptaki już czekają
Jabłonie znów kwitną
Ukoją moje serce
Bo ja znowu płaczę
Nie zostawaj dłużej w mieście
Wróć do domu, tutaj znów wiosna śpiewa
Wróć do domu, ptaki już czekają
Blisko niebieskich stawów
Wydeptanymi drogami
Pobiegniemy we dwoje zapomnieć ten sen

Wróć do domu, tutaj znów wiosna śpiewa
Wróć do domu, ptaki już czekają
Jabłonie znów kwitną
Ukoją moje serce
Bo ja znowu płaczę
Nie zostawaj dłużej w mieście
Wróć!

Brak komentarzy: