21 stycznia 2012

Les Miserables - Ce n'est rien



EPONINE
To nic, panie Marius
Tylko trochę padającej krwi
Ostatnie zmartwienie deszczu
W kolorze śmierci
Który świszcze seriami na zewnątrz
Ostatnie zmartwienie deszczu
Ostatnia prosta życia
Serca, które nikomu nie służyło

MARIUS
Ale przeżyjesz, Eponine, spójrz na mnie
Miłość uleczy twoje rany

EPONINE
Nawet miłość nie może nic dla mnie zrobić
Niech mnie pan obejmie

EPONINE/MARIUS
To nic, nie, to nic
Tylko trochę padającej krwi
Ostatnie zmartwienie deszczuW kolorze nocy
Która w końcu was połączy
Ostatnie zmartwienie deszczu
Ostatnia prosta życia
Serca, które nikomu nie służyło

EPONINE
To tylko ja odchodzę, pan będzie żył
Tylko na ślubie będę nieobecna
Oto jej list, mój prezent
Kilka miesięcy wcześniej

To nic, nie, to nic

Tylko trochę padającej krwi

Ostatnie zmartwienie deszczu W kolorze nocy
Która w końcu was połączy
Ostatnie zmartwienie deszczu
Ostatnia prosta życia
Serca, które nikomu nie służyło

MARIUS
Ona żyła
Tylko dla innych
I podarowała mi miłość, której nigdy nie miała

Brak komentarzy: