21 stycznia 2012

Les Miserables - J'avais reve



Śniłam o innym życiu
Ale życie zabiło moje sny
Tak jak dusimy ostatnie krzyki
Zwierzęcia prowadzącego na rzeź

Śniłam o sercu tak wielkim
Że moje mogłoby w nim zamieszkać
Ale mój pierwszy książę z bajki
Został mordercą mojego dzieciństwa

Zapłaciłam własnymi łzami
Okup za odrobinę szczęścia
Przedsiębiorstwu, które rozbraja
Ofiarę, a nie oprawcę

Śniłam o miłości
Która trwałaby do końca świata
Która nie ma granic
Tak prawdziwej jak to, że ziemia jest okrągła

Śniłam o innym życiu
Ale życie zabiło moje sny
Ledwie się zaczęło, a już się kończy
Jak krótka wiosenka, która odchodzi

Noc, noc zatapiam się w swoim ciele
I poddaję się złowrogim spotkaniom ciał
Noc, noc, za dwie złote monety
Kiedy tryskają we mnie ostatkiem sił
Nie wiedzą, że kochają się ze śmiercią!

Brak komentarzy: