06 stycznia 2012

Marc Lavoine - J'ai oublie de te dire



Zapomniałem ci powiedzieć
Dwa, trzy kojące słowa
Rzeczy, których prawie nie dostrzegamy
Słowa, które przechodzą
Tak, jak ty przeszłaś przez moje życie

Zapomniałem ci powiedzieć
A może nie miałem odwagi
Poruszony twoim pięknem
Nieśmiałe słówka szeptane
Kiedy spałaś obok mnie

Myślałem o tym przy schodach, na dole
Myślałem o tym, ale pocałowałem cię
Myślałem o tym w odlatującym samolocie
Myślałem o tym nawet kiedy o tym nie myślałem

Zapomniałem ci powiedzieć
Dwa, trzy zwykłe słowa
Dni, kiedy brakowało powietrza
Zimowe, białe słowa
I ślad naszych stóp

Myślałem o tym przy schodach, na dole
Myślałem o tym, ale pocałowałem cię
Myślałem o tym w odlatującym samolocie
Myślałem o tym nawet kiedy o tym nie myślałem


Zapomniałem ci powiedzieć
Codzienne słówka
Zapomniałem, skarbie
Powiedzieć ci, że cię kocham, jeszcze raz

Brak komentarzy: