29 stycznia 2012

Pink Martini - Je ne veux pas travailler



Moja sypialnia jest jak klatka
Słońce wyciąga ramiona przez okno
Myśliwi przy drzwiami
Jak żołnierzyki
Chcą mnie zabrać

Nie chce mi się pracować
Nie chce mi się nawet jeść
Chcę tylko zapomnieć się
I palić znów

Poznałam już zapach miłości
Miliony róż
Nie pachniały tak jak ona
Teraz nawet jeden kwiat
W moim pobliżu
O mdłości przyprawia mnie

Nie chce mi się pracować
Nie chce mi się nawet jeść
Chcę tylko zapomnieć się
I palić znów

Dumą to nie napawa mnie
Życie, co zabić chce
To cudowne
Być sympatycznym
Ale nigdy się o tym nie dowiem

Nie chce mi się pracować
Nie chce mi się nawet jeść
Chcę tylko zapomnieć się
I palić znów

Dumą to nie napawa mnie
Życie, co zabić chce
To cudowne
Być sympatycznym
Ale nigdy się o tym nie dowiem

Nie chce mi się pracować
Nie chce mi się nawet jeść
Chcę tylko zapomnieć się
I palić znów

Brak komentarzy: