18 stycznia 2012

Zaz - J'aime a nouveau



Lawina emocji
Ogarnia mnie i upaja, to iluzja
Przez nią tracę głowę
Wariuję, wariuję, wariuję

Kolory w oczach
Coraz więcej
Chęci jeżą włosy na głowie
I wnętrze mojego ciała
Krzyczy
Żyję, żyję, żyję


Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham
I dziwię się każdego dnia
I dziwię się każdego dnia
Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham
Bez żadnego uzależnienia
Bez żadnego uzależnienia
Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham

Myślę o tym, kim jestem
Może to infantylne albo ckliwe

Poza światłem
Jestem i będę najlepsza
Oglądam i kultywuję najgorzej
Wierzę, wierzę, wierzę

I bez pretensji
Śpiewam zgodnie
Z naszymi wspólnymi siłami
By wszyscy usłyszeli nasz głos
Głos
To ty, to ty, to ty.

Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham
I dziwię się każdego dnia
I dziwię się każdego dnia
Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham
Bez żadnego uzależnienia
Bez żadnego uzależnienia
Znowu, znowu kocham
Znowu, znowu kocham


Wyznaczyłam sobie inny cel
Może to ckliwe albo infantylne

Ta piosenka nie jest zbyt lekka
Jest nas zbyt dużo by opuścić ramiona

Chowamy się za naszymi pancerzami
Budujemy mury, by mniej czuć
Chowamy się za naszymi pancerzami
Budujemy mury, by mniej czuć

Stawka tego świata dziwi mnie każdego dnia
Stawka świata
Gra świata
Stawka tego świata dziwi mnie każdego dnia
Stawka świata
Gra świata
Stawka świata bez uzależnienia
Stawka świata

Brak komentarzy: