18 stycznia 2012

Zaz - Ma dechirure



Życie mnie porzuca, życie mnie rani
Życie mnie zabija, ale wierzę w to
Życie mną kołysze, przyciąga, a czasem
Życie mną rzuca, a ja rozumiem.
Marzyłam o was, o podróżach, o tym,
Czego jeszcze nie miałam
Spełniłam dziecięce marzenia
Te marzenia, które nie trwają długo

Ale to te rany czynią
Ze mnie tę kobietę
Wasz śmiech i krytyka tylko

Znieczulają moje serce
Ale to te rany czynią
Ze mnie tę kobietę

Na próżno karmię wasze sny
Łzy nie przestaną płynąć


A kiedy przeszłość mówi mi o sobie
Kiedy nikt mnie jeszcze nie znał
Gdzieś w głębi serca coś mnie szczypie
Te prawdziwe chwile, prawdziwe szczęście
Byłam cholerną księżniczką wbrew sobie
W królestwie zbudowanym z kamieni
Moje serce nigdy nie wyrzekło się nędzy
W której żyje jeszcze moje rodzeństwo

Ale to te rany czynią
Ze mnie tę kobietę
Wasz śmiech i krytyka tylko

Znieczulają moje serce
Ale to te rany czynią
Ze mnie tę kobietę

Na próżno karmię wasze sny
Łzy nie przestaną płynąć

Brak komentarzy: