26 lutego 2012

Autant en emporte le vent - Bonbon rose



Jestem kobietą
Jednego mężczyzny
I to ty.
Nie mam broni
Innych kobiet
Które kręcą się wokół ciebie.
Ale kiedy widzę w twoich oczach
Miłość do mnie
Uczynię z ciebie szczęśliwego człowieka
Ale co ty zrobisz ze mnie?

Nawet jeśli mówią, że jestem nudna
Jestem z tych, co kochają jednego mężczyznę do końca życia
Chcę mieć dzieci z twoimi oczami
A kiedy będę stara, chcę cię starego
U mego boku chcę cię kochać.

Jestem mężczyzną
Jednej kobiety i to ty.
Czym jesteśmy w ten jesienny dzień?
Złotem pod błotem
Znałem kobiety
Żadna mnie nie kochała
Żadna inna kobieta
Jutro będziesz moją żoną

Czym będzie świat naszych dzieci
Kiedy ucichnie
Grzmot armat, który rozpocznie się jutro
Co zostanie?
Jaki będzie świat, który kochamy?
Czy nadal będziemy tacy sami?
Czy ludzie są...

Kiedy kocham mężczyznę
Chcę żeby był cały mój
To prawda, jestem
Jak kobiety kiedyś

Niebo chmurzy się
Jesteśmy tylko cieniami
Ale będę kochać
Tylko ciebie

Brak komentarzy: