19 lutego 2012

Autant en emporte le vent - Je rentre maman



Nigdy, nigdy żaden z was
Nie zobaczy Scarlett na kolanach
Niech pozbijają się
Nic mi do tego
Ja idę dalej
Głupiutka dziewczyna

Żaden mężczyzna nie zasługuje
Na łzy za niego wylane
Przejadę znów cały kraj
Ale jutro, jutro
Będę u siebie
U siebie... w Tarze...

Wracam mamo, wracam mamo
Jutro zobaczysz swoją Scarlett
Wracam mamo, serce mi pęka
Wracam mamo, będę na czas

A ty w czoło pocałujesz mnie
Tak jak wszystkie mamy na świecie
Wracam do siebie


Widziałam wojnę, widziałam śmierć
Nie zrobiłam nic, trzęsę się
To wojna mężczyzn, nie moja
Odór śmierci trzyma się mnie
Aż do mnie... Do Tary...

Wracam mamo, wracam mamo
Jutro zobaczysz swoją Scarlett
Wracam mamo, serce mi pęka
Wracam mamo, będę na czas
Gdybyś wiedziała jak tęsknię za tobą

Wracam mamo z sercem złamanym
Jutro zobaczysz swoją Scarlett
Wracam mamo, serce mi pęka
Wracam mamo, będę na czas

Gdybyś wiedziała jak tęsknię za tobą
Wracam mamo z sercem złamanym
Wracam do siebie!

Brak komentarzy: