19 lutego 2012

Autant en emporte le vent - Ma vie coule



Dlaczego nikt nie powiedział nam
Co przypomina życie?
Dlaczego ludzie tchórzami są?
Pokazują nam coś, a potem to chowają.

Jeśli Bóg istnieje
Dlaczego smutna jestem?

Płyń, życie, płyń

A ja płynę za tobą
Płyń, życie, płyń
A ja tańczę na twych skrzydłach
Niech Bóg mnie prowadzi
W tej pustce
Gdzie uczuć już nie ma

Płyń, życie, płyń


Kwiaty więdną, kobiety też
Wiemy dlaczego, wiemy dla kogo
Chciałam, by życie słońcem było
Ale deszcz znów budzi mnie

Jeśli Bóg istnieje
Dlaczego smutna jestem?

Płyń, życie, płyń

A ja płynę za tobą
Płyń, życie, płyń
A ja tańczę na twych skrzydłach
Niech Bóg mnie prowadzi
W tej pustce
Gdzie uczuć już nie ma

Płyń, życie, płyń


Płyń...
A jednak tak wierzyłam w nie
Tak, czekałam na niego całe życie
Ale miłość chowa się w głębi serca
A kobiety płaczą
Kobiety umierają
Dla niego

Niech Bóg prowadzi mnie
W tej pustce
Gdzie płynę
Płyń, życie, płyń, płyń

Płyń, życie, płyń
A ja płynę za tobą
Płyń, życie, płyń
A ja tańczę na twych skrzydłach

Niech Bóg wybaczy mi
Że nie pokocham już nikogo

Nie wierzę już w miłość
Koniec przysiąg
Płyń, życie, płyń, płyń


Płyń, życie, płyń

A ja płynę za tobą
Płyń, życie, płyń
A ja tańczę na twych skrzydłach
Niech Bóg mnie prowadzi
W tej pustce
Gdzie uczuć już nie ma

Płyń, życie, płyń

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć. Dałabyś przetłumaczyć nowy singiel Natashy St-Pier? - Bonne Nouvelle

tu jest tekst po francusku:
http://www.tekstowo.pl/piosenka,natasha_st_pier,bonne_nouvelle.html

BARDZO prosze :* jestem jej fanem.