19 marca 2012

Chance ! - Les numeros du loto

FRED: Trzeba skreślić sześć numerów.

HENRI: Sześć numerów na jednym losie?

KATE: Sześć numerów na jednym losie.

FRED: Trzeba wypełnić co najmniej dwa.

AGNES: Każdy musi podać dwa numery.

KATE:  Mieszkam pod siódemką, więc gram siódemką.

ETIENNE: Ja mieszkam pod 41, ale zawsze wybieram 19.

WSZYSCY: I tak od 1 do 49. Skreślmy dobre numery żeby nas los wygrał.


HENRI: Teraz ja! 17 i 44.

FRED: 17 i 44.

KATE: A ja 7 i 30.

NINA: To dla mnie 1 i 2.

FRED: 1 i 2

ETIENNE: Dla mnie 13 i 19

AGNES: Dla mnie 12 i 28

FRED: Czekajcie! Nie za szybko!

ETIENNE: Dzieląc to na sześć, każdy daje po 20 centów.

FRED: I już! Sześć na dole, sześć na górze.

WSZYSCY: Skreślmy dobre numery żeby nas los wygrał


ETIENNE, AGNES: Bóg Lotto. Błagamy go co tydzień

FRED, KATE: Modlimy się, adorujemy go, kochamy go. Bo on ukoi nasz ból. Pewnego dnia, wiemy to, wierzymy

HENRI, AGNES: I by wyrazić naszą głęboką wiarę rysujemy krzyżyki, krzyżyki.

FRED, ETIENNE:  Składamy ofiary, gramy va banque, 6 franków tu, 100 franków tam

NINA, AGNES: Do miłościwej, wszechmogącej gry. By tylko wygrać trochę pieniędzy.

WSZYSCY: Skreślmy dobre numery żeby nas los wygrał

Brak komentarzy: