19 marca 2012

Chance ! - Moi je roule



FRED: Dzień dobry, przyniosłem paczuszkę
I papierek do podpisania
KATE: Może napije się pan kawy?
FRED: Tak, chętnie, dziękuję.
AGNES: Dobrze się jeździ?
FRED: Nie, drogi są zablokowane
Ale dla mnie to nie ma znaczenia
Mam gdzieś korki


Jeżdżę po mieście
Znam wszystkie skróty
Prywatne drogi, podziemia
Jednokierunkowe
Od Nation do Passy
Od Etoile do Clichy
Od Ourcq do Opery
Od Concorde do Bastylii
Mam przy sobie rzeczy
Które są bardzo ważne
Miłosne słowa i sekrety
Niesamowicie pilne
Czasem w paczce
Nadawca powierza mi
Całą nadzieję życia
Swój pierwszy manuskrypt


Jeżdżę po mieście
Znam wszystkie skróty
Prywatne drogi, podziemia
Jednokierunkowe
Od Nation do Passy
Od Etoile do Clichy
Od Ourcq do Opery
Od Concorde do Bastylii

Jeżdżę do bogatych dzielnic
I do brudnych magazynów
Do przegrzanych wysokich budynków
Albo do tajemniczych podziemi
Kiedy biegnę po schodach
By nie zwinęli mi skutera
Zabieram ze sobą kierownicę
To myli złodziei...

Brak komentarzy: