03 kwietnia 2012

1789 Les Amants de la Bastille - La nuit m'appelle

 W wielki dzień miłość dopełnia się
Gasnę, gdy zapalacie się
Wszystko wydaje się zwykłe
Pod światłem
Tańczycie walca życia

Wieczorem moje nieszczęście ulatuje
Moją koroną jest promień księżyca
By widzieć w waszych oczach
Trochę szacunku
Jestem królową nocnego życia

Słyszę jak noc wzywa mnie
Wieczorem piękna czuję się
Dusza rozbłyska
Gdy dzień gaśnie
Moja droga utkana z cienia jest

Północ wygłasza namiętności piękne
W cieniu mój rozum chowa się
Szaleńcy są królami
Mam wszystkie prawa
Na maskaradzie niepoddanych

Słyszę jak noc wzywa mnie
Wieczorem piękna czuję się
Dusza rozbłyska
Gdy dzień gaśnie
Moja droga utkana z cienia jest
Słyszę jak noc wzywa mnie
W jej ramionach piękna staję się
I tańczę pod gwiazdami
I wszystko inne mam gdzieś


Słyszę jak noc wzywa mnie
Wieczorem piękna czuję się
Dusza rozbłyska
Gdy dzień gaśnie
Moja droga utkana z cienia jest

Brak komentarzy: