23 kwietnia 2012

1789 Les Amants de la Bastille - La rue nous appartient



Świt blaknie
Ranek jest spokojny
Nadzieja uśpiona
Moje wolne serce odzywa się

Byłem marzycielem
Błądziłem w błędzie
Wzdłuż zawiedzionych pomysłów
Nie mogłem
Znaleźć łez

Honor blednie
Wśród żelastwa
Jeśli wątpliwość mnie dopadnie
Kiedy strach mnie tnie

Potrzeba zapału
Dumy zbawcy
W straconych iluzjach
Nie umiałem
Ukryć szczelin

Ale ściany ich więzień
Nie mogą zamknąć horyzontu
Jeśli wzrok sięga dalej
Przyszłość należy do nas

Idziemy w tym samym pochodzie
Krew nie ma przywilejów
Jeśli historia to zapamięta
Przyszłość należy do nas

Póki jutro jeszcze wstaje
Możemy śnić o innym losie
Przyjaciele, ściśnijmy pięści
Ulica do nas należy

Nędza daje nam prawo
Do przekroczenia wszystkich praw
Lud jest wolny
Tak, ulica do nas należy

Póki jutro jeszcze wstaje

Możemy śnić o innym losie

Przyjaciele, ściśnijmy pięści

Ulica do nas należy
Nędza daje nam prawo

Do przekroczenia wszystkich praw
Nadzieja pozostaje
Jednoczy w nędzy
Świt uśmiecha się do nas
W tak jasny ranek

Brak komentarzy: