14 kwietnia 2012

1789 Les Amants de la Bastille - La sentence



Myślę wciąż
Ciągle, jeszcze
I tak w kółko

Myślę tyle
Że czas czeka
Jest moim więzieniem

Wszystko... to pragnienie mnie potępia
Wszystko, co mnie pociąga, mnie skazuje

Znam już wyrok
Dla nieprzyzwoitości
Moich myśli


Byłam niewinna
Byłam bezczelna
Odważyłam się


Oto jest mój ból
Popełniłam błąd
Spojrzałam na ciebie

Wątpliwość, podejrzliwość
Niepokój, nieufność
Wierne obsesje

Tęsknota, rozstanie
Zapomniane rany
Wyśmienite uzależnienie

Wszystkie... moje pragnienia mszczą się
Wszystko, co mnie pociąga, przeszkadza

Znam już wyrok
Dla nieprzyzwoitości
Moich myśli


Byłam niewinna
Byłam bezczelna
Odważyłam się


Oto jest mój ból
Popełniłam błąd
Spojrzałam na ciebie

Znam już wyrok
Dla brutalności
Moich myśli


Byłam niewinna
Byłam wstydliwa
Kiedyś marzyłam


Oto jest mój ból
Popełniłam błąd
Spojrzałam na ciebie

Myślę
I myślę
I tak w kółko

Brak komentarzy: