12 kwietnia 2012

1789 Les Amants de la Bastille - Le temps s'en va



Odwróciłem wiatr
Pójdę na przód znów
Uniknę ciosów
Ciągle prosto
Zwycięsko
Za honor
I do końca

Poślubię powody
Oskarżając nawet bogów
O wszystkie porażki
Rozpętać piekło
Moje wysiłki
Będę dla ciebie

Płynie czas
Mijają wiosny
Tracisz je
By wygrać inne wojny
Zamiast być moim
Chcesz tyle zrobić by mi się podobać
Kiedy ja mam nadzieję
A czas płynie

Wyzwę czas
Póki chwile kołyszą się
Podwieszone pod niebem
W stronę najważniejszego
W chwale historii
Rodzi się wieczność

Odwrócę rzeczy bieg
Zapędzając możnych
W ślepy zaułek
Nowego dnia
Będzie dobrze, kochanie
Dla ciebie

Płynie czas
Mijają wiosny
Tracisz je
By wygrać inne wojny
Zamiast być moim
Chcesz tyle zrobić by mi się podobać
Kiedy ja mam nadzieję
A czas płynie

Brak komentarzy: