06 kwietnia 2012

1789 Les Amants de la Bastille - Maniaque

Tańczyć, tańczyć w jej oczach
Wróg, wróg, wróg, wróg
Wiedziałem, widziałem, że one chce mnie
Poddanego, poddanego, co za podłość

Taka, taka zdradliwa
Fobia, mania, szaleństwo, trucizna
Zakochany krzyczę, proszę Boga
W szeptach mojego więzienia

Muszę pewnego dnia uciec stąd
Komórka jest w twoim mózgu
Muszę pewnego dnia wydać ją
Jest stalą twoich krat

Hohoho yeheho
Nie śpię w nocy
Serce mam rozdarte
Hohoho yeheho
Kompletny maniak

Tańczyć, tańczyć w jej oczach
Widziałem ogień, który was skazuje
Byłem gońcem w jej grze
Jednym gestem spaliła moją duszę

Muszę pewnego dnia uciec stąd
Komórka jest w twoim mózgu
Muszę pewnego dnia wydać ją
Jest stalą twoich krat

Hohoho yeheho
Nie śpię w nocy
Serce mam rozdarte
Hohoho yeheho
Kompletny maniak

Musisz pewnego dnia uciec stąd
Komórka jest w moim mózgu
Musisz pewnego dnia wydać ją
Jest stalą moich krat

Hohoho yeheho
Nie śpię w nocy
Serce mam rozdarte
Hohoho yeheho
Moje nerwy nie mogą już
Wszystko się miesza
Hohoho yeheho
Kompletny maniak

Brak komentarzy: