27 maja 2012

Johnny Hallyday - Je te promets



Obiecuję ci sól pocałunku moich ust
Obiecuję ci miód dotyku moich dłoni
Obiecuję ci niebo nad twym łożem
Kwiaty i koronki, byś spała spokojnie

Obiecuję ci klucz do sekretu duszy mej
Obiecuję ci życie od śmiechu do łez
Obiecuję ci ogień zamiast broni
Nigdy więcej rozstań, lecz pożegnania


Wierzę w to jak w ziemię, wierzę w to jak w słońce
Wierzę w to jak dziecko, i tak jak w niebo
Wierzę w to jak w twą skórę, w twe ramiona wokół mnie
Obiecuję ci historię inną od wszystkich
Jeśli pomożesz mi wciąż wierzyć w to

Obiecuję ci dnie niebieskie jak żyły twe
Obiecuję ci noce czerwone jak twe sny
Rozpalone godziny i bezsenne minuty
Beztroskie sekundy w rytmie twych bioder

Obiecuję ci moje ramiona by nieść twój strach
Obiecuję ci moje dłonie byś całowała je
Obiecuję ci moje oczy, jeśli swoje stracisz
Obiecuję być szczęśliwy, gdy stracisz nadzieję

Wierzę w to jak w ziemię, wierzę w to jak w słońce
Wierzę w to jak dziecko, i tak jak w niebo
Wierzę w to jak w twą skórę, w twe ramiona wokół mnie
Obiecuję ci historię inną od wszystkich
Jeśli pomożesz mi wciąż wierzyć w to



I nawet, gdy to złudzenie, gdy mylisz się
Jeśli słowa zużyją się jak pisane kredą
Chętnie rozpalamy żal pocierając kamieniami
Może z czasem, chcąc w to wierzyć
Możemy spróbować, by zobaczyć


I nawet, gdy to złudzenie, gdy kłamię znów
Jeśli słowa zużyją się, porwie je wiatr
I jeśli nasza historia skończy się z rankiem
Obiecuję ci moment gorączki i czułości
Nie całą noc, ale kilka godzin

Obiecuję ci sól pocałunku moich ust
Obiecuję ci miód dotyku moich dłoni
Obiecuję ci niebo nad twym łożem
Kwiaty i koronki, byś spała spokojnie

Brak komentarzy: