19 maja 2012

Raiponce - Je veux y croire



Raiponce:
Tyle czasu schowana w myślach
Tyle czasu w to nie wierzyłam
Tyle lat, daleko od świata
I od prawdy

Oto jestem pod rozgwieżdżonym niebem
Jestem tu i nagle widzę
Przyszłość rozjaśniła się
Moje życie jest na swoim miejscu

Jestem olśniona
Bo w końcu mgła się rozproszyła
Jestem olśniona
Światło wszędzie migocze
Powietrze jest lekkie, cieszę się

Że świat idzie na przód
Teraz wszystko wydaje się inne
Chcę wierzyć ci

Flynn:
Cały czas marzyłem dzień i noc
Cały czas odpędzałem zmartwienia
Tyle lat, nie widziałem i nie rozumiałem
Świata i prawdziwego życia

Ona jest tu, pod rozgwieżdżonym niebem
Widzę ją i nagle wiem
Przyszłość rozjaśniła się
Wiem już, gdzie idę

Flynn & Raiponce:
W tym spojrzeniu widzę

Flynn:
Że zasłona podniosła się

Flynn & Raiponce:
W tym spojrzeniu widzę

Raiponce:
Że światło bije z nas

Flynn & Raiponce:
Łagodny wieczór mówi mi
Że świat się zmienił
Teraz wszystko wydaje się inne
Chcę wierzyć ci
Chcę wierzyć nam

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć. Mogłabyś przetłumaczyć Guillaume Grand - Lalalalalalalala ? Ta piosenka jest bardzo ładna.

Tu jest piosenka: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FgPkU1ROpnc

A tu jest tekst piosenki: http://www.parolesmania.com/paroles_guillaume_grand_64042/paroles_lalalalalalalala_1104694.html

:)