12 czerwca 2012

Florent Mothe - Marylin



Szedłem po gwiazdach
Po gwiazdach z Hollywood Boulevard
Akcja i pierwszy plan filmowy
Zauroczenie z Normą Jeane
Moja blondynka i ja
Rozbieramy się w gazetach
Moja blondynka i ja
I wszystko, o czym myślisz

Marilyn chcę byś mnie pokochała
Marilyn, skoro John ma cię gdzieś
Marilyn, wszystkiego najlepszego
Chwała jest tak okrutna, twój Oskar w niebie jest

Kręcę w technikolorze
Podróż wokół jej ciała
W scenariuszu, wystrzelam wszystkich jej kochanków
JFK, Miller i Montand
Moja blondynka i ja
Pożerani jako seks-symbole
Moja blondynka i ja
To wina Warhola

Marilyn chcę byś mnie pokochała
Marilyn, skoro John ma cię gdzieś
Marilyn, wszystkiego najlepszego
Chwała jest tak okrutna, twój Oskar w niebie jest
Nie masz nic do roboty na chodniku
To twój ślad na bulwarze
Przestań trochę grać
Wiesz, że jesteś więcej warta

Marilyn, niektórzy myślą tam wysoko
Marilyn, że anioły kochają gorąco

Marilyn chcę byś mnie pokochała
Marilyn, skoro John ma cię gdzieś
Marilyn, wszystkiego najlepszego
Chwała jest tak okrutna, twój Oskar w niebie jest

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Cześć :) Mam ogromną prośbę... Znalazłabyś może czas na przetłumaczenie "Je deviens moi", "Unie Vie Moins Ordinaire", "Pardonne-moi" I "Promets-moi" Gregory'ego Lemarchala? Z góry bardzo dziękuje ;*