17 czerwca 2012

Follies - Broadway Baby



Jestem tylko
Broadway Baby
Włóczę się po chodnikach
Marzę, by zagrać raz
W moim Broadway show

Broadway Baby, 
Śpiewać i tańczyć uczę się
Marzę o tym dniu kiedy
W końcu zagram show.
 
Chciałabym
W niebie zobaczyć mój cień
Cały lśniący 
W chmurach jak błysk
Od Battery Park
Do Washington Heights
 
Pewnego dnia, może
Poczuję zapach nowego afiszu
I rozpalę publiczność
W moim Broadway show
 
Hej, Panie Producent
Tak, mówię do pana
Nie potrzebuję prawie nic
Tylko to, co mam
I trochę światła
Tylko na mnie!
 
Jestem Broadway Baby
Niewolnica kontraktów
Marząca o tym dniu kiedy
Będzie miała swoje show

Broadway Baby, 
Z nudów ciągle kręcę się
W podłych knajpach żywię się
Kasy nie mam dużo

W moim studio
Mam małego ptaszka
Łóżko i lustro
I zostanę tam
Aż nie będę miała
Mojego portretu
Na Times Square.
 
Pewnego dnia, może
Jeśli dotrwam do tego dnia
Wyrzucę wszystkie graty precz
Poszukam gentlemana
Jak Ziegfeld lub Weismann
W moim wielkim, wielkim
Broadway show!

Brak komentarzy: