17 czerwca 2012

Gregory Lemarchal - Je deviens moi



Od jakiegoś czasu już
Toczą się i rozwijają
Historie bez ciebie
Gry bez reguł
Których nie zrozumiesz
A to nie wszystko
Czasami
Więksi od nas
Których nigdy nie dotknąłbym
Gdybym został u siebie
Podrygi wolności
Kiedy nie ściskać już twego ramienia
Kiedy staję się sobą
Kiedy staję się sobą

Kilka lat kiedy widzę
Jak twoje okrągłe oczy gubią się
Dziwią mi się
Czy wciąż jestem taki sam?
Powinienem pozwolić ci uciec?
Nie jesteś już tego pewna
Spójrz na mnie
Jestem tutaj
Jestem taki, o jakim marzyłaś nocami
Dziesięć lat później
Oto ja, na spotkaniu
I staję się sobą
I staję się sobą

Rzucam się prowadzony instynktem
I idę przed siebie nie widząc nic
Innego niż tą chęć
Ta burza upewnia mnie
Staję się sobą
Staję się sobą
Staję się sobą
Taki sam tylko większy
Staję się sobą
Staję się sobą
Stajemy się sobą
Tacy sami, tylko więksi
I staję się sobą

Rzucam się prowadzony instynktem
I idę przed siebie nie widząc nic
Innego niż tą chęć
Ta burza upewnia mnie
Staję się sobą
Staję się sobą
Staję się sobą
Taki sam tylko większy
Staję się sobą
Staję się sobą

Brak komentarzy: