17 czerwca 2012

Gregory Lemarchal - Pardonne-moi



Jeśli czekałaś, jeśli poświęciłaś czas
Jeśli nie chciałaś wszystkiego teraz
Jeśli skosztowałaś mnie, jak zakazany owoc
Tylko sercem w tajemnicy
Kiedy nie mamy żadnego długu
Powinniśmy zapisać każdy dzień
W zagłębieniu linii na naszych dłoniach
Bardziej niż wczoraj, jeszcze i ciągle
I jeszcze bardziej jutro

Wybacz mi
Zło, którego nie wyrządziłem
Nie chciałem żebyśmy zbliżyli się
Chciałem poznać się lepiej, rozwinąć u twego boku
Nie dajemy nic, dając mało
Chciałem dać wszystko

Gdybym umiał ci powiedzieć, że nadchodzi powoli
Ten, którym stanę się, i którego nie dostrzegasz
Gdybyś umiała czytać z oczu dziecka
Obietnica naszych pragnień poza chwilą
Liczylibyśmy każdy dzień, na palcach ręki
Kiedy jest jeszcze nadzieja na piękne jutro


Wybacz mi
Zło, którego nie wyrządziłem
Nie chciałem żebyśmy zbliżyli się
Chciałem poznać się lepiej, rozwinąć u twego boku
Nie dajemy nic, dając mało
Chciałem dać wszystko
Wybacz mi zło, którego nie wyrządziłem
Wybacz mi, wybacz mi...

Wybacz mi
Zło, którego nie wyrządziłem
Nie chciałem żebyśmy zbliżyli się
Chciałem poznać się lepiej, rozwinąć u twego boku
Nie dajemy nic, dając mało
Chciałem dać wszystko

Brak komentarzy: