09 czerwca 2012

Palmashow - Quand on fait une comedie musicale



DAVID & GREGOIRE
To było Very Bad Blagues
Zrobiliśmy ponad 2000 gagów
Niektóre skecze były do niczego
Dzięki, że z nami byliście
Ale teraz to już koniec.

Obraziliśmy grubych, brzydkich i starych

BALTHAZAR
Odkąd Gaspard odkrył w sobie kobietę, lepiej jest nam

DAVID & GREGOIRE
Co wy tu robicie?

BALTHAZAR
Chcemy wam powiedzieć, że wyzdrowieliśmy

FEMME
Dzień dobry!

BALTHAZAR & GASPARD
W sumie to skłamaliśmy

GASPARD
Tak, tak, tak.

DAVID & GREGOIRE
O czym śpiewaliśmy?
A tak!
To było Very Bad Blagues
Zapisaliśmy ponad 10000 linijek

BATMAN
A my ratowaliśmy życie!

ROBIN
Moja orientacja ujawniła się

MORGAN
Cholernie się ubawiliśmy! Chodź tu!

FABIEN
Nie no, Morgan, zachowujesz się jak ciota

MORGAN
Nie, ale ty jesteś! Jesteśmy piękni, a jak śpiewamy to laski na nas lecą!

FABIEN
Przestań! Wezmą nad za pedały!

DAVID & GREGOIRE
Za dwa trupy na pewno!
Postacie, spadajcie stąd
Jeszcze jedno słowo i jesteście martwi!
Muzyka!

JEAN-PAUL & JEAN-CLAUDE
To Jean-Paul i Jean-Claude
Pokażemy wam nasz musical

POLICIERS
W swoich skeczach pokazują nas jako dwóch idiotów

ZIDANE
Nie jesteśmy złodziejami, ty skurwysynie
To jakieś rasistowskie żarty. Jesteśmy piosenkarzami z Jimmym!

GREGOIRE
Ale cóż z nami stało się?
Nasze postacie ogłupiają nas.

PERSONNAGES
Musicie zaakceptować to
Bo my, to wy.

GREGOIRE
Co jest?

DAVID
Kurwa, nic nie widzę.

FRANCIS
On szuka Jeanne (Jeanne)

MICHEL
Gdzie jest Jeanne (Jeanne)

FRANCIS & MICHEL
To ta sama od dwóch sezonów

GREGOIRE
A wy kompletnie zmieniacie melodię

DAVID
Robicie z nas idiotów

FRANCIS
Ale to też nasz musical

GREGOIRE
Ok, dobra, masz rację. Zawołajcie resztę.

GASPARD
Czas na finał.

TOUS
Very Bad Blagues od Palmashow
To było naprawdę bardzo śmieszne
Tak, rym jest do niczego, ale piosenka kończy się
Kończymy refrenem, który zaśpiewaliśmy już
To było Very Bad Blagues

Zrobiliśmy ponad 2000 gagów

Niektóre skecze były do niczego
Dzięki, że z nami byliścieI teraz sezon skończony jest!

Brak komentarzy: