24 lipca 2012

Romeo et Juliette - Avoir 20 ans





Mieć 20 lat, to smakować życie
Kobiety, mężczyźni, wino i więcej
Mieć 20 lat, to aż do rana
Przebierać w ciałach, przebierać w dłoniach

Mieć 20 lat, to na gitarze grać
Fałszywe dźwięki, które zapomnimy i tak
Mieć 20 lat, to aż do rana
Naprawiać świat, mimo że to na nic

Mieć 20 lat, to wzniosłe marzenia
Że świat piękny jest
Wiedząc, że to tylko fałsz

My nie mamy już nic
Życie przed nami
Ale wciąż krzyczymy:
Mam to gdzieś

Nie chcemy medali

Ani bitew wygranych
Ale za naszą młodość
Bijemy się


20 lat – co nas nie zabija, to nas wzmacnia
Wasze zdrady i sekrety zostawiamy wam
Mieć 20 lat, to drżeć ze strachu
Przed miłością i otwartym sercem

Mieć 20 lat, to krzyczeć ze złości
Przysięgać, że od ojca odłączymy się
Mieć 20 lat, to uderzać wciąż
Nie wierzyć w nic, czekać na wszystko

Mieć 20 lat, to wzniosłe marzenia
Że świat piękny jest
Wiedząc, że to tylko fałsz

My nie mamy już nic
Życie przed nami
Ale wciąż krzyczymy:
Mam to gdzieś

My nie chcemy być

Maszyną kłamstw
Najważniejsze jest
By tylko żyć inaczej

My nie mamy już nic

Życie przed nami
Ale wciąż krzyczymy:
Mam to gdzieś

Nie chcemy medali

Ani bitew wygranych
Ale za naszą młodość
Bijemy się

My nie mamy już nic

Życie przed nami
Ale wciąż krzyczymy:
Mam to gdzieś

My nie chcemy być

Maszyną kłamstw
Chcemy tylko
Żyć inaczej

My nie mamy już nic

Życie przed nami
Ale wciąż krzyczymy:
Mam to gdzieś

Nie chcemy medali

Ani bitew wygranych
Ale za naszą młodość
Bijemy się

Brak komentarzy: