29 lipca 2012

Romeo et Juliette - C'est pas ma faute







Wymyślone wspomnienia są najpiękniejsze
Dzieciństwo nieszczęśliwe jest, gdy fałsz wkrada się
Skradziono mi moje, zdradzono mnie
Jestem synem nienawiści i pogardy

Przysłoniono oczy mi i powiedziano
Inni walczyć chcą, i ty będziesz chciał
Dorosłem w cieniu tych uczuć
Zbyt czarnych, zbyt ciemnych dla dziecka

Sam, jestem sam
Sam, ciągle sam

To nie ja
To nie ja
To rodzice zrobili mi
To, kim jestem, co widzę

To nie ja
To nie ja
Jestem ramieniem ich zemsty
I muszę posłuszny być

To nie ja
Nie patrzcie tak na mnie
To nie ja
Nie miałem wyboru
Jestem synem przemocy
Dumny z narodzin

To nie ja
Nie, nie, nie
To nie ja
Nie patrzcie tak na mnie

To nie ja
Nie miałem wyboru
Jestem synem przemocy
Dumny z narodzin

Wymyślone wspomnienia są najpiękniejsze
Dzieciństwo nieszczęśliwe jest, gdy fałsz wkrada się
Skradziono mi moje, zdradzono mnie
Jestem synem nienawiści i pogardy

Brak komentarzy: