25 lipca 2012

Romeo et Juliette - Tu dois te marier





Twój ojciec nie kocha mnie
Nigdy mnie nie kochał
Chciał zobaczyć ciało me
Więc ożenił ze mną się

Byłam piękna jak anioł
Byłam piękna jak ty
A ojciec sprzedał mnie
Przypadkowemu herbowi

Płakałam długo
Kochanków miałam
Kłamałam, zdradzałam
I tak przyszłaś na świat

Julio, musisz go poślubić
Julio, musisz za niego wyjść
Julio, taki jest los kobiet
Żyć w głębokiej dolinie łez

Julio, przyszedł ten dzień
Julio, by mężczyzna nago widział cię
Julio, skarbie, przyszedł ten dzień
Dzieciństwo umiera
Przekroczysz ten próg

Julio…

Te oczy mojej córki
To osądzające spojrzenie
Te przeszywające oczy
Wiosna, która burzy się

Patrzyłam tak samo
Tak samo brzydziłam się
Mężczyźni to zwierzęta
Które chcą nas na kolanach

Julio, błagam cię
Kochanie, powiedz tak

Julio…
Taki jest los kobiet
Żyć w głębokiej dolinie łez

Brak komentarzy: