04 sierpnia 2012

Romeo et Juliette - Le pouvoir





Być księciem, być królem
Mieć w rękach władzę i prawa
Być księciem na dole
Żyć ponad prawem

Zazdroszczą mi, ale czego?
Mówią on, mówiąc o mnie
Boją się, wierzą mi
Marznę, by im ciepło było
A jednak wyznaję
Poświęcę wszystko
By zachować w rękach

Władzę, władzę, władzę
Czy jesteśmy bogaci, czy piękni
Umysł nie odpoczywa
Czy dostajemy wszystko od bogów
Czy jesteśmy pewni szczęścia
Czy jesteśmy diabłem w piekłach
Wiatrem, co wieje nad morzem
Nie znam na ziemi
Bólu lżejszego
Większej przyjemności niż
Władza w moich rękach
To lepsze niż złoto i pijaństwo
Kiedy świat jest jej lustrem
Władza, władza

Władzę smakujemy
Jest silniejsza niż miłość
Delikatniejsza niż jedwab
Kobiety, które zalecają się do mnie
Władza to rozkosz
I cieszę się ich zaufaniem
A kiedy daję swe nasienie
To przechodzi do historii
Władza jest fantastyczna
Jestem mężczyzną, ale publicznym
W świecie, gdzie wszystko jest na sprzedaż
Tylko ode mnie się pożycza
W świecie, gdzie wszystko można kupić
Dają mi, a ja biorę
Jestem gigantem nad karłami
I kłamię, kłamię, kłamię

Władza!
Przyjaciele!
Gdybyście znali cenę
Śmierć uśmiecha się do was
Wieczność w jednym życiu
A kiedy jestem sprawiedliwy
Cnota kontra wada
To ojciec mówi do syna
Ja mówię, oni są posłuszni
Na władzę się zasługuje
Bierzemy ją, albo dziedziczymy
A kiedy ją opuszczamy
Kreujemy nasz mit
Władza płonie w was
Władza was ogłupia
Władza naprzykrza się
Ale kiedy was opuszcza

Konamy
Władza, władza, władza
Władza

Brak komentarzy: