14 listopada 2012

1789 les Amants de la Bastille - Tomber dans ses yeux





Wiem, że wszystko nas rozdziela
Wiem, że trzeba by było uciec
Ale nie pójdę już nigdzie
Nie chcąc do niej wrócić
Nie chcąc jej zatrzymać

Skąd pochodzi ogień, co ogarnia mnie?
Z mojej duszy, czy może z jej
Nagle dla jednego spojrzenia
Chcę żyć na skraju przepaści
Chcę żyć na skraju przepaści

By spadać w jej oczy
Spadać, oddać się pragnieniu, które mnie ogarnia
Tańczyć w jej oczach, tańczyć
Chcę kołysać się w rytm ekstazy


Zanim życie rozdzieli nas
Zanim chęć zadrży
Chcę ulec bez reszty
I tańczyć na skraju przepaści
I tańczyć na skraju przepaści
By spadać w jej oczy
Spadać, oddać się pragnieniu, które mnie ogarnia
Tańczyć w jej oczach, tańczyć
Chcę kołysać się w rytm ekstazy


By spadać w jej oczy
Spadać, oddać się pragnieniu, które mnie ogarnia
Tańczyć w jej oczach, tańczyć
Chcę kołysać się w rytm ekstazy


Spadać w jej oczy
Spadać jak łza pod koniec historii

Brak komentarzy: