22 listopada 2012

Florent Mothe - Je ne sais pas



Nie potrafię powiedzieć: żegnaj
Prosto w oczy
W ciemności, gdy nie patrzysz
Może bym potrafił
Nie wiem, co trzeba powiedzieć
Kiedy się odchodzi
Tyle obrazów i wspomnień
Wraca, by mnie zatrzymać

Nie miej do mnie żalu
Jeśli wydaje ci się, że tchórzę
Wszystko to, co zepsułem
Myślę czasami
Że to ze strachu, że będę szczęśliwy

Nie umiem mówić o miłości
Nie umiem prosić o wybaczenie
Boję się, że nigdy nie spełnię
Twoich oczekiwań, że cię zawiodę
Między nami, nie możemy
Ani kłamać, ani oszukiwać
Ale przyznaj czy potrafiłabyś
Powiedzieć mi w twarz, że już mnie nie kochasz

Nie potrafię odejść
Pomyśleć, że tak będzie lepiej
Nie mogę poddać się
Ani spuścić wzroku

Nie miej do mnie żalu
Kiedy brakuje mi odwagi
Kiedy marzę o innych podróżach
Kiedy za każdym razem uciekam


Nie umiem mówić o miłości
Nie umiem prosić o wybaczenie
Boję się, że nigdy nie spełnię
Twoich oczekiwań, że cię zawiodę
Między nami, nie możemy
Ani kłamać, ani oszukiwać
Ale przyznaj czy potrafiłabyś
Powiedzieć mi w twarz, że już mnie nie kochasz

Brak komentarzy: