17 stycznia 2013

Adam & Eve la seconde chance - Embrasse-moi



Pocałuj mnie
Lub nawróć mnie

Mój królu, przyjacielu
Złap mnie jeśli umiesz
Droga Wysokości
Kiss me gdzie chcesz

Pokaż mi swoją wielką magię
Swoją nirwanę dla starca
 I ton mały raj
Żałosny

Pocałuj mnie
Lub nawróć mnie
Uświęć mnie
Lub ukrzyżuj mnie


Jestem twoim przeciwieństwem
Odwróconym bratem
Miłość i światło
Wolność

Jestem przeciągiem
Który zakatarzy cię
Mam wszystko by ci się nie podobać
Baby

Pocałuj mnie
Lub nawróć mnie
Chwal mnie
Lub uświęć mnie
Pocałuj mnie


Możesz spuścić psy
Clowny w krawatach
Nie podniesiemy rąk
Nie uciekniemy na czworaka

Jesteśmy ludźmi
A ty stonogą
Przeciwko nam nie możesz nic
 Łapiesz?

Spójrz na mnie
Spójrz na siebie
Pocałuj mnie
Pocałuj mnie

Zelektryzuj mnie
Zgładź mnie
Nawróć mnie
Pożryj mnie

Pocałuj mnie
Nawróc mnie
Pocałuj mnie
Nawróć mnie


Ale spójrz na siebie!

3 komentarze:

Chromshop pisze...

Fajny wpis na koncowke roku.

Nikola pisze...

Kiedy następny wpis?

Alan pisze...

Dobra puenta.