18 lutego 2013

Emmanuel Moire - Beau malheur

Mówisz, że nic nie mija
Nawet po jakimś czasie
Że piękny dzień to ślepy zaułek
I za oceanem
Że zostaje w nas ślad 
Jakieś miłości, straty
Że odzyskujesz świadomość
Jak wczoraj, idziesz przed siebie
Mówisz, że nic nie służy
Słowom ani czasowi
Że potrzebaby było całego życia
By udawać jeden dzień
By spojrzeć wstecz
Wrócić z uśmiechem
Zachowując to, co trzeba przemilczeć
I żyć tak jak dawniej

Mogę ci tylko powiedzieć
Mogę ci tylko powiedzieć


Że potrzebowałem strachu, by uspokoić się
Że wiem, co to ból, zanim ktoś pocieszył mnie
Że musiałem płakać, by nic już nie ukrywać
Że poznałem urazę, zanim poczułem spokój
Nie znasz jeszcze tego, co ja znam na pamięć
Tego, co znam na pamięć... piękne nieszczęście


Mówisz mi, że nic nie ściera
Ani kredy, ani krwi
Że uczymy się na błędach
Albo po trzydziestce
Możemy powiedzieć 3 razy "niestety"
By nikt nie usłyszał
Tak jak nikt nie zastąpi
Tych, którzy odeszli na zawsze
Mówisz mi, że idzie zima
Że zapominamy wiosnę
Że opróżniamy półki
Które wypełnimy inaczej
Że przypominamy sobie zielone oczy
Śmiech w każdej chwili
Że potem głos ginie
Ale słowa nadal żyją

Mogę ci tylko powiedzieć
Mogę ci tylko powiedzieć


Że potrzebowałem strachu, by uspokoić się
Że wiem, co to ból, zanim ktoś pocieszył mnie
Że musiałem płakać, by nic już nie ukrywać
Że poznałem urazę, zanim poczułem spokój
Nie znasz jeszcze tego, co ja znam na pamięć
Tego, co znam na pamięć...


Mówisz mi, że to pułapka
Gra dla przegranych
Że łódka jest z korka
A zbroja z białej stali
Że nic już cię nie chroni
Albo niezbyt długo
Że to jak czary
Być samotnym w tej chwili

Mogę ci tylko powiedzieć
Mogę ci tylko powiedzieć


By uspokoić się
Zanim ktoś pocieszył mnie
By nic już nie ukrywać
Zanim poczułem spokój


Że potrzebowałem strachu, by uspokoić się
Że wiem, co to ból, zanim ktoś pocieszył mnie
Że musiałem płakać, by nic już nie ukrywać
Że poznałem urazę, zanim poczułem spokój
Nie znasz jeszcze tego, co ja znam na pamięć
Tego, co znam na pamięć... piękne nieszczęście

2 komentarze:

Transport Szczecin pisze...

Warto poczytać wpisy na Twoim blogu :)

Kalendarze książkowe pisze...

Wdarłem się na tę witrynę przez Google, nie powiem unikalna :)