12 marca 2013

Adam et Eve, la seconde chance - Pas aux normes



Więc to ty jesteś tą kretynką
Która odbiła mi faceta
Tą, która nie respektuje prawa

Więc to ty jesteś, tą idiotką
Mała pluszowa perliczka
Naszemu społeczeństwu to przeszkadza

Ta dziewczyna mówi, że ma serce
To przeciwieństwo do naszych wartości

Nie jesteś w normie
Nie zasługujesz by być tutaj
Jesteś obrazą dla standardów tego państwa
Nie jesteś w normie
I musisz być wygnana
Zrozum wreszcie, że twoja wina jest ogromna

Nie jesteś w normie
Nie zasługujesz by żyć
Wszystko ci daliśmy, a ty tak się odwdzięczasz
Nie jesteś w normie
Spieprzaj z mojego raju
Idź do diabła sprawdzić czy mnie tam nie ma
Czy mnie tam nie ma


To ty, święta, niedotykalsa
Która sypia z moim ex
Wydaje się, że nawet nie lubisz pieniędzy

To ty, ta suka
Którą Adam ciągle szuka
Przyda ci się odpowiednia kara

Ta dziewczyna żyje miłością i wodą
To obraza dla morału giełdowego


Nie jesteś w normie
Nie zasługujesz by być tutaj
Jesteś obrazą dla standardów tego państwa
Nie jesteś w normie
I musisz być wygnana
Zrozum wreszcie, że twoja wina jest ogromna

Nie jesteś w normie
Nie zasługujesz by żyć
Wszystko ci daliśmy, a ty tak się odwdzięczasz
Nie jesteś w normie
Spieprzaj z mojego raju
Idź do diabła sprawdzić czy mnie tam nie ma
Czy mnie tam nie ma

2 komentarze:

Fotografia ślubna Olsztyn pisze...

Interesujące poglądy.

Ann pisze...

w związku z tym że Florent Mothe wydał płytę mam nadzieję że znajdę tu tłumaczenia tekstów :D bo płytą jestem zachwycona pokochałam ją od pierwszego posłuchania ;)