17 kwietnia 2013

Florent Mothe - Alleluia (C'est la crise)

Robię wszystko, by stać się idealny
Ciągle gram by spodobać się
Robię wszystko, by powstrzymać skłonności me
Ale nie jestem super bohaterem

Ludzie mówią Alleluja
Oszczędźcie mnie, odblokujcie
Mamy kryzys, Alleluja!
Ale przy tobie mam to gdzieś

Czy szczęściem jest to by być doskonałym?
Medale rekompensują nam to
Trzeba iść na przód nie schodząc z tonu?
Wygrywać do nieprzyzwoitości
Bohatera, bohatera, bohatera.


Ludzie mówią Alleluja
Oszczędźcie mnie, odblokujcie
Mamy kryzys, Alleluja!
Ale przy tobie mam to gdzieś

Robię wszystko, by stać się idealny
Ale zapominam wciąż zamknąć się


Ludzie mówią Alleluja
Oszczędźcie mnie, odblokujcie
Mamy kryzys, Alleluja!
Ale przy tobie mam to gdzieś


Ludzie mówią Alleluja
Ale przy tobie mam to gdzieś


Brak komentarzy: