11 kwietnia 2013

Florent Mothe - Mes elephants roses

Szedłem prosto, krok za krokiem
Nigdy nie przecinając białej linii
W niedzielę padałem na kolana
Puściłem z dymem moje dziwactwa
Wdycham pewność
Na szczęście nikt nie widzi mojego nieszczęścia
Nudzę się dzień i noc na torach życia zbyt zamkniętego
I znów łączę się...

Moje różowe słonie
Mają seksowne małe dupki
Strzelam je myszką
Im większa słabość tym większa przyjemność
Moje różowe słonie
Jednym kliknięciem dają mi ekstazę
Dostałem już, robię przerwę
Ale to życie jest piękne!

Prowadziłem bez wypadków całe życie
Przyklejony do kodeksu ostrożności
Idę nie rozdeptując grzybów
Nadużywany obiekt pokazuje mi wierność do przesady
Myślę o tym bez przekonania


Moje różowe słonie
Mają seksowne małe dupki
Strzelam je myszką
Im większa słabość tym większa przyjemność
Moje różowe słonie
Jednym kliknięciem dają mi ekstazę
Dostałem już, robię przerwę
Ale to życie jest piękne!

Moje różowe słonie...

Dobrze zwiń jointa
Sex taśma gwiazdy
Pamela Anderson
Tak, możesz zobaczyć, to jest dobre


Moje różowe słonie
Mają seksowne małe dupki
Strzelam je myszką
Im większa słabość tym większa przyjemność
Moje różowe słonie
Jednym kliknięciem dają mi ekstazę
Dostałem już, robię przerwę
Ale to życie jest piękne!


1 komentarz:

Ann pisze...

świetny tekst, czytając go aż się uśmiechnęłam :D