10 kwietnia 2013

Florent Mothe - Rocking chair

Nie boję się życia
Ale w tym absurdalnym świecie
Kiedy trzeba ciągle biec
Jestem nieprzystosowanym minusem
Żaden biznesowy Rockfeller
Nie ma nic do roboty na mojej ułożonej chmurce
Jeśli muszę lecieć to w powietrze

Mam gdzieś ich rutynowe wymagania
W moim rocking chair*
Finanse i sztuczki jokera
W moim rocking chair
Szybuję w powietrzu
I serwuję sobie...

Nie mam serca z kamienia
W starciu z ponurą przemocą
Nie potrafię otworzyć oczu
Jestem tylko wystraszonym strusiem
Nie jestem uzbrojony w żelastwo
Jestem tylko szczegółem
Przyciąganym przez peace and love
Zamiast wojować, ziewam.


Mam gdzieś ich rutynowe wymagania
W moim rocking chair
Finanse i sztuczki jokera
W moim rocking chair
Szybuję w powietrzu
I serwuję sobie...


Żaden biznesowy Rockfeller
Nie ma nic do roboty na mojej ułożonej chmurce
Zamiast zmienić zdanie, marzę...



Mam gdzieś ich rutynowe wymagania
W moim rocking chair
Finanse i sztuczki jokera


Mam gdzieś ich rutynowe wymagania
Szybuję w powietrzu
W moim rocking chair
I serwuję sobie...

* Postanowiłam nie tłumaczyć dosłownie wyrażenia: rocking chair, ponieważ moim zdaniem, brzmi śmiesznie po polsku.



Brak komentarzy: