14 maja 2013

Emmanuel Moire - Ne s'aimer que la nuit


Widzę cię, widzę cię, ale jesteśmy sobie obcy
Widzisz mnie, widzisz mnie i prawie rozmawiamy

Pytam, pytam jak się nazywasz zaproszonych
Zbliżam się, zbliżam i nasze dłonie dotykają się

Dotykają się zanim zabierzesz je
A my tylko oglądamy się
Czekamy, czekamy na tę chwilę

Możemy kochać się
Ale co to znaczy kochać?
Mogę poderwać cię
I skończyć u ciebie, u mnie
Możesz powiedzieć, że mnie kochasz
Możemy również kochać tylko nocą

Mówisz mi, mówisz, że na zewnątrz, pogadamy
Śledzę cię, śledzę, zgadasz się na pocałunek

Całuję cię zanim obejmiemy się
Obejmujemy się zanim pójdziemy dalej
Teraz, teraz to ta chwila


Możemy kochać się
Ale co to znaczy kochać?
Mogę poderwać cię
I skończyć u ciebie, u mnie
Możesz powiedzieć, że mnie kochasz
Możemy również kochać tylko nocą


Niech nastanie dzień
On powie nam wzamian
Po nocy
Czy to właśnie miłość
Czy to nasza kolej jest
Po nocy

Jesteś tu, jestem tu, ale jesteśmy sobie obcy
Sobie obcy


Możemy kochać się
Ale co to znaczy kochać?
Mogę poderwać cię
I skończyć u ciebie, u mnie
Możesz powiedzieć, że mnie kochasz
Możemy również kochać tylko nocą


Brak komentarzy: