14 maja 2013

Emmanuel Moire - Venir Voir



Ułożyłem to, co było rozrzucone
Przestawiłem meble i żale
By zrobić trochę miejsca
Postawiłem na parapecie
Do wyrzucenia wszystkie może
Wszystkie niedopowiedzenia
Ale w rzeczach, które zachowałem
Zostawiłem miłość dla ciebie
Możesz jej użyć kiedy chcesz

Powinieneś przyjść zobaczyć
Nawet jeśli jest już za późno
Ja jestem gotowy
Chciałbym z tobą żyć
Powinieneś przyjść zobaczyć
Jak zmieniłem się
Odkąd odszedłeś
Mógłbyś ze mną żyć
Powinieneś zobaczyć

Odmalowałem na biało wszystkie ściany
Moje ego pod farbą
Byśmy zapomnieli
Pościeliłem łóżko by mnie przypominało
Trochę wymięte bez ciebie
Bez naszego śmiechu
A w rzeczach, które znalazłem
Jest szczęście, którego szukałeś
Mogę tylko tobie je ofiarować


Powinieneś przyjść zobaczyć
Nawet jeśli jest już za późno
Ja jestem gotowy
Chciałbym z tobą żyć
Powinieneś przyjść zobaczyć
Jak zmieniłem się
Odkąd odszedłeś
Mógłbyś ze mną żyć
Powinieneś zobaczyć



Powinieneś przyjść zobaczyć
Nawet jeśli jest już za późno
Ja jestem gotowy
Chciałbym z tobą żyć
Powinieneś przyjść zobaczyć
Jak zmieniłem się
Odkąd odszedłeś
Mógłbyś ze mną żyć
Powinieneś zobaczyć


Chciałbym pokazać ci
Gdzieś jest dla nas
Miejsce, w którym pokochamy się

Brak komentarzy: