22 czerwca 2013

Zaz - Si je perds



Czuję się jak staroć, jestem złośliwa
Kiedy dzieci zapraszają mnie, jestem niezadowolona
A kiedy odwiedzają mnie, jestem przezroczysta
Jestem blada, użalam się nad sobą
Moje dzieci mnie myją, nieznajomi wyprowadzają
Wydaje mi się, że jestem już martwa

Jeśli stracę pamięć, nie martwcie się
To tylko moje życie, wieczorem jest smutnym dniem
Jeśli stracę rozum, nie miejcie żalu
Jeśli to już nie jest mój dom, zostawcie mnie na korytarzu

Jeśli zwariuję i to was martwi
Jeśli sprawiam wam ból lub nie wiem kim jesteście
Jeśli stracę głowę, nie miejcie litości
Moja głowa jest tłumem zapomnianych twarzy

Czuję się starociem, udaję mumię
Moje dzieci mnie przesuwają jak stary rękopis
Moje strony się drą, jestem źle napisana

Czuję się dziwnie, zbyt późno się ubieram
Czasami myślę o chwilach, kiedy, nie wiedząc o tym
Ścigałam się z czasem nie żegnając się ze sobą

Jeśli stracę pamięć, nie martwcie się
To tylko moje życie, wieczorem jest smutnym dniem
Jeśli stracę rozum, nie miejcie żalu
Jeśli to już nie jest mój dom, zostawcie mnie na korytarzu

Jeśli zwariuję i to was martwi
Jeśli sprawiam wam ból lub nie wiem kim jesteście
Jeśli stracę głowę, nie miejcie litości
Moja głowa jest tłumem zapomnianych twarzy

Jeśli stracę pamięć, nie martwcie się
To tylko moje życie, wieczorem jest smutnym dniem
Jeśli stracę rozum, nie miejcie żalu
Jeśli to już nie jest mój dom, zostawcie mnie na korytarzu

Jeśli zwariuję i to was martwi
Jeśli sprawiam wam ból lub nie wiem kim jesteście
Jeśli stracę głowę, nie miejcie litości
Wkrótce będę głupia, a wy zapomnicie mnie

Brak komentarzy: