08 lipca 2013

Zaz - Oublie Loulou



Byłem szaleńczo zakochany
W panience Loulou
To była obsesja
Traciłem rozum
Nie miałem apetytu
Nie mogłem spać
A wszyscy moi przyjaciele
Mówili mi:

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

Jeśli tego chcesz
To nie możesz
Nie będziesz mógł
Jeśli chcesz
To możesz
Taka jest gra
Właśnie tak!

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

Po co sobie psujesz krew
Nie rób z siebie idioty
Przyjacielu, mówię ci
Takie jest życie
Zapomnij, zapomnij o niej

Przeżywałem koszmar
Miałem doła
Potworne chwile
Kiedy zgrzytałem zębai
I wokół mnie
Słyszałem głosy
Te głosy dzień i nic
Mówiły mi tak:

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

Jeśli tego chcesz
To nie możesz
Nie będziesz mógł
Jeśli chcesz
To możesz
Taka jest gra
Właśnie tak!

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

I przemierzając miasto
Znalazłem nową idyllę
Która mówiła mi: Przyjacielu
Takie jest życie
Zapomnij, zapomnij o niej!

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

Jeśli tego chcesz
To nie możesz
Nie będziesz mógł
Jeśli chcesz
To możesz
Taka jest gra
Właśnie tak!

Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!
Zapomnij, zapomnij Loulou
Zapomnij ją, zapomnij Loulou
Zapomnij o niej!

I przemierzając miasto
Znalazłem nową idyllę
Która mówiła mi: Przyjacielu
Takie jest życie
Zapomnij, zapomnij o niej!

Brak komentarzy: