10 lipca 2013

Zaz - T'attends quoi



Jestem z Bassora, u wrót pustyni
Ale nie zatrzymuję się na granicach
Wieczna Nomadka od czasów Szeherezady
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem

Jestem z kraju Kham, głową w chmurach
Góry mają duszę pod wiecznymi śniegami
Sherpa od zawsze, szczyty i boki
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem

Na co czekasz?
Że ziemia zagrzmi?
Że słońce nas stopi?
Że pogrzebiemy świat?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?
Że ziemia zagrzmi?
Że słońce nas stopi?
Że pogrzebiemy świat?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?

Jestem z lasu w Amazonii
Znam sekrety roślin i fauny
Żyjąc tam od zawsze, słucham wodospadów
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem

Dryfuję na łodzi nie pchanej wiatrem
Modląc się by dotrzeć tam, gdzie nie czeka na mnie
Zagubiony Odyseusz w Iliadzie
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem
Kiedy nadejdzie ten dzień, który uratuje nas przed utonięciem

Na co czekasz?
Że ziemia zagrzmi?
Że słońce nas stopi?
Że pogrzebiemy świat?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?
Że ziemia zagrzmi?
Że słońce nas stopi?
Że pogrzebiemy świat?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?

Powiedz, powiedz mi, na co czekasz?
Że ziemia zagrzmi?
Że słońce nas stopi?
Że pogrzebiemy świat?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?
Powiedz, powiedz mi, na co czekamy?

3 komentarze:

Studia informatyka Szczecin pisze...

Twój blog jest świetny ;)

Agathe Bane pisze...

Uwielbiam Zaz :) Jakbyś miała czas to mogłabyś przetłumaczyć piosenki z nowego musicalu "Robin des Bois" ?

Mirabelka pisze...

Cześć, Twojego bloga odkryłam przypadkiem, przeglądając różne materiały na temat Mozart l'Opera Rock i widziałam, że zrobiłaś do tego napisy, ale zgubiłam posta, w którym o tym piszesz i nie mogłam go potem znaleźć, mam więc pytanie czy udostępniasz jeszcze te napisy? Wiem, że było to już jakiś czas temu, mam nadzieję, że nie zawracam Ci głowy i podziwiam wkład jaki wkładasz w tłumaczenie i naukę języka francuskiego. Pozdrawiam serdecznie Mirabelka.