06 kwietnia 2014

Emmanuel Moire - L'abri et demeure



Tu, w wejściu
Posłuchajcie, nie słychać nic z zewnątrz
Tu, w salonie
Jedność ducha z wystrojem

Przyjdźcie zobaczyć
Przyjdźcie, poprowadzę was
Będę tu

W tym korytarzu
Widać, że nie miałem racji
W tym pokoju
Pieszczoty, złość, ale wyrzutów brak

Przyjdźcie zobaczyć
Przyjdźcie i patrzcie
Jesteście u mnie, za mną!

To moje życie
To jest moje
Wchodzicie w moją intymność
To moje życie
To jest moje
Pod moim dachem znajdziecie schronienie i dom

Widziano mnie już pod kontrolą
Traciłem życie i zmiany
Widziano mnie już w jakiejś roli
Oto moje życie, teraz tak będę żyć

W tej sypialni
W listopadzie zasypialiśmy o świcie
W pełnej wannie
Nic nie szkodzi, i tak już widzieliście mnie nago

Przyjdźcie i zobaczcie
Przyjdźcie i spójrzcie
Jesteście u mnie, uwierzcie

To moje życie
To jest moje
Wchodzicie w moją intymność
To moje życie
To jest moje
Pod moim dachem znajdziecie schronienie i dom

Widziano mnie już pod kontrolą
Traciłem życie i zmiany
Widziano mnie już w jakiejś roli
Oto moje życie, teraz tak będę żyć

Oprowadzę was
Od sypialni aż do drzwi
Byście wszystko zobaczyli

To moje życie
To jest moje
Wchodzicie w moją intymność
To moje życie
To jest moje
Pod moim dachem znajdziecie schronienie i dom

To moje życie
To jest moje
Wchodzicie w moją intymność
To moje życie
To jest moje
Pod moim dachem znajdziecie schronienie i dom

Widziano mnie już pod kontrolą
Traciłem życie i zmiany
Widziano mnie już w jakiejś roli
Oto moje życie, teraz tak będę żyć

To moje życie

1 komentarz:

... pisze...

uwielbiam tego bloga za to, że jak jest fajna francuska piosenka to na pewno tu ją znajdę :D ta strona jest dla mnie kopalnią hitów i nie tylko musicalowych :D