21 września 2014

Mistinguett la reine des annees folles - Oser les larmes



Łzy
Mówię do was
Zostańcie raczej na miejscu
Nie przychodźcie zbyt często

Łzy,
Przez was ciężko mi na duszy
Jeśli opuścicie broń
Nie wszystko by tak raniło

Łzy,
To was przywołuję
Wasza duma boli mnie bardziej
W środku niż na zewnątrz

Łzy,
Nie kuście na pokuszenie
Nie oczekujcie dramatu
Który pozwoli mi odetchnąć

Tak więc płyń,
Po moich policzkach się tocz
Spróbuj utopić moje smutki
Płyń
Tak jak mam dosyć
Że serce hamuje się

Patrzę prosto przed siebie
Nie chcę by coś przedostało się
Nie jestem z lodu
W środku płaczę

Kobieto,
Jeśli osuszyłam łzy
To po to by nie słyszeć znów
Płaczesz kiedy nie masz racji

Kobieto,
Ale wszyscy są równi
Ukrywam taki skarb
Ból, który mnie zżera

Trzymać głowy mężczyzn
Niszczyć ich pewność
Po litaniach
Latach hańby
Kiedy nasze smutki
Były naszymi słabościami
Mieć siłę
Przyjąć łzy, co

Płyną
Po moich policzkach się tocz
Spróbuj utopić moje smutki
Płyń
Tak jak mam dosyć
Że serce hamuje się

Patrzę prosto przed siebie
Nie chcę by coś przedostało się
Nie jestem z lodu
W środku płaczę

W środku, boję się

Kobieto,
Jeśli osuszyłam łzy
To po to by nie słyszeć znów
Płaczesz kiedy nie masz racji

Łzy,
Przez was ciężko mi na duszy
Jeśli opuścicie broń
Nie wszystko by tak raniło

Brak komentarzy: