27 marca 2015

La legende du roi Arthur - Mon Combat



Zły ruch
Jeden za dużo
Trzeba było nie spadać
Sama znoszę moje zło
Twoje fałszywe alibi
Nie wybieramy naszego pochodzenia
Wybieramy kim zostaniemy
Czyja wina na całe życie
To nie moja wina, ale tak już jest

Tu na dole tir nam beo
Moja walka tir nam beo
Odkryto nas
Dajmy się ponieść

Tu na dole tir nam beo
Moja walka tir nam beo
Odkryto nas
Dokąd dojdziemy?

Niszczysz wszystko, co kochasz
Niszczę to, co siejesz
Miłość nie jest tragedią
To ja noszę Twoje niedomówienia
Nie ma zbędnych ran
Noszę ze sobą swoją przeszłość
Czyja wina na całe życie
To nie moja wina, ale tak już jest

Tu na dole tir nam beo
Moja walka tir nam beo
Odkryto nas
Dajmy się ponieść

Tu na dole tir nam beo
Moja walka tir nam beo
Odkryto nas
Dokąd dojdziemy?

Brak komentarzy: